Obilie
+7
marso
Slaine
sobik33
metluck
Nemo
Tetus
popular
11 posters
DET :: Spolocne forum :: Pokec
Strana 1 z 1
Obilie
sorry, ze pisem sem, no nemam tusaka, kde inde napisat, lebo ziadnba vhodna sekcia neni
vymenim akukolvek surovinu za OBILIE - to potrebujem ja
vymenim aj v pomere 1,5 : 1
to znamena, poslem 15000 dreva a vy mne len 10000 obilia
pls je to surne a dlhodobe
vymenim akukolvek surovinu za OBILIE - to potrebujem ja
vymenim aj v pomere 1,5 : 1
to znamena, poslem 15000 dreva a vy mne len 10000 obilia
pls je to surne a dlhodobe
popular- Počet príspevkov : 10
Alliancia : DETc
Registration date : 07.08.2008
Re: Obilie
Aj ja mam taký problem odporucam zlatky a obchod cez NPC
Tetus- Počet príspevkov : 150
Alliancia : DET
o viem, no bohuzial som len chudobny STUDENT, cize az tak moc si toho dovolit nemozem, preto sa pytam
popular- Počet príspevkov : 10
popular napísal:o viem, no bohuzial som len chudobny STUDENT, cize az tak moc si toho dovolit nemozem, preto sa pytam
sefe tak si zaloz na sovj ref kod kazdy tyzden 2 dedinky a mas 40 zlatiek tyzdenne
Nemo- Počet príspevkov : 626
Nemo napísal:popular napísal:o viem, no bohuzial som len chudobny STUDENT, cize az tak moc si toho dovolit nemozem, preto sa pytam
sefe tak si zaloz na sovj ref kod kazdy tyzden 2 dedinky a mas 40 zlatiek tyzdenne
NEMO to je ale podvod,nehnusi sa ti to?
metluck- Počet príspevkov : 55
Alliancia : KPSdeM&T
Registration date : 14.06.2008
metluck napísal:Nemo napísal:popular napísal:o viem, no bohuzial som len chudobny STUDENT, cize az tak moc si toho dovolit nemozem, preto sa pytam
sobik33- Počet príspevkov : 250
Registration date : 28.04.2008
metluck napísal:Nemo napísal:popular napísal:o viem, no bohuzial som len chudobny STUDENT, cize az tak moc si toho dovolit nemozem, preto sa pytam